Програми і методики

STEM

Системний STEM-підхід інтегровано у всі заняття, що сприяє як творчому розвитку, так і опануванню технічних дисциплін. Досвід викладання за системою STEM викладачі переймали в ізраїльських спеціалістів з The Hebrew Reali School Haifa – прогресивної школи, що вже понад 10 років працює за системою STEM (S - science, T - technology, E - engineering, M – mathematics).

Проєктна діяльність

Використання набутих знань «тут і зараз» з акцентом на розвиток практичних навичок і компетенцій, спрямованих на навчання впродовж життя, проблемно-орієнтоване навчання; робота учнів над творчими, соціально-спрямованими та дослідницькими проєктами.

Problem Solving Education

Підхід, що навчає знаходити оптимальне рішення в складних ситуаціях, іншими словами, вирішувати проблеми. Підхід вповаджено за підтримки ізраїльських спеціалістів, які успішно виористовують його в викладанні.

Flexible Learning

Підхід Гнучке навчання передбачає індивідуальний підхід до роботи з учнями протягом заняття. Учень має можливість обирати завдання, але відчуває відповідальність за складність, якість виконання, і в той же час має відчуття свободи, навчається без примусу. Підхід впроваджено за підтримки ізраїльських спеціалістів з The Hebrew Reali School Haifa.

Лідерство

Програма Лідерство розроблена спільно з ізраїльськими партнерами - The Hebrew Reali School Haifa. Спрямована на формування лідерських якостей, що передбачає бути лідером як у колективі, так і собі. В процесі навчання діти навчаються працювати в команді, презентувати себе і свої проєкти, розвивають організаторські здібності.

Міжнародна кооперація

Шкільна програма міжнародної кооперації передбачає використання програмних документів щодо розвитку освіти Євросоюзу та США. Кращий світовий досвід впроваджується для розбудови власної системи курсів і програм. Міжнародні проєкти орієнтовані на обмін досвідом викладачів та взаємодію учнів з однолітками з іноземних шкіл-партнерів.

Family Engagement

Програма взаємодії між батьками та педагогами для організації продуктивного навчання дітей та максимального розкриття потенціалу кожного учня! Передбачає налагодження ефективної комунікації між сім'єю та педагогами, постійну взаємодію і активну участь батьків у шкільному житті.