
КОМПАНІЇ ПАРТНЕРИ
Суттєвий недолік сучасної освіти – відсутність чітких орієнтирів і бачення на майбутнє у учнів. Біля 15 років кожна дитина ходить до садочку і школи, і тільки готуючись до університету більшість підлітків починають серйозно замислюватися над вибором майбутньої кар’єри.
Щоб зробити вибір дитини свідомим, вже з перших освітніх кроків ми починаємо готувати дитину до майбутнього: спочатку знайомимо з різними компаніями та професіями, наступний крок – вивчення бізнес-процесів та вибір цікавих для дитини напрямків, а потім – повне занурення у обрану професією з практикою у компанії.
В реалізації шкільної програми профорієнтації нам допомагають партери – компанії, що досягли успіху в різних сферах бізнесу.